drcnc مخفف چیست؟دکتر سی ان سی چه مجموعه ای است؟مجموعه دکتر سی ان سی بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه سی ان سی و هر آن چیزی که به آن مربوط است شروع کرده و در حال حاضر می توان گفت یکی از قوی ترین مجموعه های فعال در ایران است که با اطمینان می توان آن را مرجعی بی رقیب در زمینه انواع دستگاه سی ان سی دانست از خرید گرفته تا تعمیرات و تامین قطعات با بهترین قیمت و کیفیت در بازار رقابتی امروز با گارانتی و تضمین دکتر سی ان سی.

“drcnc را می توان مخفف و به اختصار Computer numerical control doctor نامید.”

این شرکت تولید هوشمند ماشین‌های CNC، ماشین‌های برش پلاسما، و برنامه‌نویسی ربات برای برش لیزری، ماشین‌های مسیریابی CNC، ماشین‌های فرز CNC، برش‌های قوس پلاسما، و ماشین‌های تراش CNC را ارائه می‌کند و راه‌حل‌های تولید انتها به انتها را برای انواع مختلف ارائه می‌دهد. صنایعی مانند هوافضا، خودروسازی، پزشکی، صنایع دفاعی و دریایی.

drcnc

DrCNC شرکتی پیشرو در ساخت دستگاه های CNC و انواع دستگاه های فرز در ایران است. این شرکت در ساخت و راه اندازی دستگاه های CNC، دستگاه های برش پلاسما، دستگاه های برش لیزری و دستگاه های فرز و تراش CNC تخصص دارد. این شرکت همچنین خدماتی مانند اتوماسیون ماشین های CNC، برنامه نویسی ربات و برنامه نویسی CNC را ارائه می دهد. DrCNC راه حل های تولید هوشمند را برای صنایع مختلف مانند هوافضا، خودروسازی، پزشکی/دندانپزشکی، دفاعی، دریایی و بسته بندی ارائه کرده است.

این شرکت دارای تیمی متشکل از مهندسان و کارشناسان مجرب است که به ارائه راه حل های پیشرفته به مشتریان خود اختصاص دارند. DrCNC راه حل های تولید نهایی را برای مشتریان ارائه می دهد، از طراحی تا ساخت، نصب و نگهداری. این شرکت از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها به اهداف تولید خود به کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه ممکن دست می یابند.

یکی از زمینه های کلیدی تخصصdrcnc استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در فرآیندهای تولید است. این شرکت فناوری های هوش مصنوعی را در فرآیندهای تولید خود ادغام کرده است تا کارایی و بهره وری را بهبود بخشد. DrCNC همچنین راه‌حل‌هایی ارائه می‌کند که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی برنامه‌های تولید، کاهش ضایعات و افزایش کیفیت محصول استفاده می‌کند.

DrCNC در زمینه ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش با استفاده از تکنولوژی پیشرفته  در کشور ما فعالیت می کند.

دکتر سی ان سی  یک شرکت متفاوت است که در زمینه ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش پلاسما، مته، ماشین آلات ماشین دریل، ماشین اره بکس بردی، لیزر، ماشین آلات ماشین آلات سی ان سی، ماشین تراش و ماشین ماشین کار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی به عنوان یک شرکت متخصص در بخش ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش در کشور ما فعالیت می کند.

drcnc تمامی خدمات

این مجموعه در زمینه ساخت و مونتاژ و راه اندازی و تعمیر ماشین های برش و کار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی به عنوان یک شرکت متخصص در بخش ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش در کشور ما فعالیت می کند.

DrCNC یک شرکت است که در زمینه ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش پلاسما، مته، ماشین آلات ماشین دریل، ماشین اره بکس بردی، لیزر، ماشین آلات ماشین آلات سی ان سی، ماشین تراش و ماشین ماشین کار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی به عنوان یک شرکت متخصص در بخش ماشین آلات و راه اندازی ماشین های برش در کشوریم فعالیت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *