دکتر سی ان سی کیست؟ تاریخچه پیدایش آن از کجاست؟ برای شناخت بیشتر این مجموعه برآن شدیم تا توضیحاتی مختصر در جهت آشنایی بهتر شما دوستان عزیز با این مجموعه و به منظور بهره مندی بهتر از خدمات ما ارائه دهیم . پس با ما در ادامه همراه باشید.

دکتر سی ان سی ایده اولیه ای است که با توجه به گستردگی این صنعت ، یعنی صنعت سی ان سی و وجود خلا بزرگ نبود نیروهای متخصص و متعهد به وجود آمد .

مجموعه دکتر سی ان سی
مجموعه دکتر سی ان سی

تحصیلات و پیشینه دکتر سی ان سی چیست؟

ابتدا به تحصیلات و پیشینه فعالیت این مجموعه می پردازیم ، تحصیلات وی در مقطع لیسانس برق می باشد اما کم کم با پیشرفت در زمینه سی ان سی و احساس نیاز به علم بیشتر در بخش مکانیکال دستگاه ها و به موجب ارائه دستگاه های کاربردی تر و حرفه ای تر در زمینه سی ان سی مقطع فوق لیسانس و دکترا را در رشته مکانیک گذراند.

در این مسیر تمامی مشقت ها و سختی ها را برای اعتلای  هدف بزرگش که همان ارائه خدمات در شان ایران و ایرانی به خصوص صنعتگران حرفه ای جامعه ایران بود ، متحمل گردید تا امروز با افتخار در این جایگاه قرار گرفته و به عنوان دکتر سی ان سی ایران شناخته می شود.

 

 

 

شما می توانید از طریق همین سایت   www.drcncco.com و از طریق لینک های  اینستاگرام و با شماره  09196665860 فعالیت های این مجموعه را دنبال نمایید و با ما در ارتباط باشید.

خدمات مجموعه دکتر سی ان سی چیست؟

از ابتدای شکل گیری این مجموعه همان طور که پیش تر نیز گفته شد ، دغدغه اساسی و اصلی آن ارائه خدماتی صادقانه  و حرفه ای با توجه به فوق تخصصی بودن این بخش از صنعت ه شامل سی ان سی در تمام ابعاد می شود .

در جهت رفع نیاز های جامعه صنعتگران و مهندسان ایران و آموزش نیروهای متخصص در این زمینه بر آن شد که در قالب سایت و دیگر راه های ارتباطی مانند اینستاگرام در جهت تحقق هر چه بهتر این هدف بکوشد.

خدمات ارائه شده توسط این دکتر جامعه مهندسین شامل زمینه های متعدد سنگ ، چوب ، فلزات ، پلاسما و… می شود ، که در هرکدام از این زمینه ها به طور تخضضی ورود نموده و در جهت ارتقاء سطح مهارت و دانش در آن زمینه تلاش می نماید .

در زمینه چوب با ساخت دستگاه های کاربردی در ابعاد مورد نیاز و با قابلیت های در خور کاربران گامی بزرگ در اعتلا وپیشرفت این صنعت داشته است

دستگاه زیر نمونه ای از پروژه های این مجموعه است . نمونه کار زده شده گویای کیفیت و دقت بالای این دستگاه است.

 

 

دکتر سی ان سی افتخار دارد با تکیه برسابقه ۱۰ ساله ، نیروهای فعال و متخصص آموزش دیده و همچنین سابقه ی درخشان و طولانی در زمینه ی ساخت ،مشاوره ساخت ، تعمیرات و عیب یابی تخصصی ماشین آلات صنعتی ، انواع دستگاه های سی ان سی در صنایع مختلفی مانند سی ان سی چوب میز کوچک و بزرگ (مبلمان ،منبت و…)، سی ان سی سنگ، سی ان سی برش پلاسما و هوا برش ، سی ان سی شیشه، انواع لیزرها و … فعالیت داشته است .

و در راستای پیشرفت و خدمت به صنعتگران محترم دست از تلاش بر نمیدارد.
تیم ما  در همین راستا تلاش میکند با مشاوره وآموزش به افراد علاقمند و دوستان صنعتگر مسیر پیشرفت و توسعه ی صنعتی خود و دیگردوستان راهموارتر سازد،

به همین جهت همواره، مشتاقانه و با صبر و پیگیری پاسخگوی دوستان صنعتگر خواهد بود
همینطور با توجه به ارتباط نزدیک ما با بازار قطعات صنعتی درزمینه ی تهیه و توضیع قطعات با بهترین قیمت وکیفیت، همواره به یاری شما خواهیم آمد و پاسخگو خواهیم بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *