نمایشگاه سنگ شهر آفتاب 1402 با حضور دکتر سی ان سی با حضور شرکت کنندگان و مشتریان گرامی در تاریخ 8 تا 12 خردادماه سال 1402 برگزار گردید . در این نمایشگاه کشورهای دیگری نظیر عمان، قطر ، انگلستان ،عراق نیز حضور داشته و رایزنی های خوبی در جهت ادامه همکاری مجموعه دکتر سی ان سی با شرکت های معتبر خارجی صورت پذیرفت.

اهداف برآورده شده نمایشگاه سنگ شهر آفتاب

در 13 امین نمایشگاه سنگ های ساختمانی و تزئینی هدف آشنایی با صنعتگران محترم فعال در این حوزه و معرفی خدمات مجموعه دکتر سی ان سی به افراد و فعالین حوزه سنگ بود که با یاری خداوند و تلاش های شبانه روزی تیم حرفه ای ما انجام پذیرفت.

نمایشگاه-شهر-افتاب-و-دکتر-سی-ان-سی

سیزدهمین نمایشگاه سنگ های  تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوط خرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران کار خود را با حضور بیش از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز نمود و بسیاری از شرکت ها من جمله دکتر سی ان سی قدرتمند ظاهر شدند. صنعت سنگ‌های زینتی و معدنی در ایران به دلیل تنوع معدن‌ها در شهرها و روستاهای مختلف کشور رونق بسیار زیادی دارد و سالانه حجم زیادی از این سنگ‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود که صادر کننده های بیشمار و قدرتمندی در این نمایشگاه حضور داشتند.  می توان گفت ،سنگ‌های تزئینی و معدنی ایرانی طرفداران زیادی در بازارهای جهانی دارد و مشتری عمده سنگ‌های ایران کشورهای همچون اسپانیا، ایتالیا، چین و کره جنوبی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *