سیزدهمین نمایشگاه سنگ های  تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوط خرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران کار خود را با حضور بیش از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی آغاز می‌کند. صنعت سنگ‌های زینتی و معدنی در ایران به دلیل تنوع معدن‌ها در شهرها و روستاهای مختلف کشور رونق بسیار زیادی دارد و سالانه حجم زیادی از این سنگ‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود. سنگ‌های تزئینی و معدنی ایرانی طرفداران زیادی در بازارهای جهانی دارد و مشتری عمده سنگ‌های ایران کشورهای همچون اسپانیا، ایتالیا، چین و کره جنوبی هستند.

سیزدهمین-نمایشگاه-شهر-آفتاب

“سیزدهمین نمایشگاه سنگ امسال در حالی برگزار می شود که از کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده و فرصت خوبی است برای فعالان در این زمینه تا بتوانند حوزه فعالیت های خود را به سطح بین المللی ارتقا داده و در این زمینه فعالیت کنند.

پیشنهاد مطالعه: صادرات سی ان سی سنگ چند کله در مجموعه دکتر سی ان سی به کشور ترکیه

“اهداف سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوط”

ایجاد فرصت برای رقابت بین شرکت‌های داخلی و خارجی، انتقال تکنولوژی، افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی، توسعه همکاری‌های اقتصادی درونی و بیرونی صنف و صنعت سنگ، تبادل اطلاعات و دانش فنی در همه ی زمینه‌های صنعت سنگ و  توسعه و گسترش خدمات نرم افزاری فنی و مهندسی صنعت سنگ را می‌توان از جمله مهمترین اهداف سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوط بیان کرد. این نمایشگاه بین المللی در واقع بزرگترین رویداد صنعت سنگ‌های تزئینی و معدنی در ایران است و شما با حضور در این نمایشگاه می‌توانید از نزدیک جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در صنعت سنگ و استخراج را مشاهده کنید

زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه سنگ و صنایع وابسته ، دستگاه های سی ان سی سنگ

نمایشگاه بین المللی سنگ،معدن و صنایع وابسته و ماشین آلات سی ان سی سنگ در تاریخ 12-8 خرداد ماه 1402 در محل نمایشگاه های دائمی شهر آفتاب برگزار میشود. بازدیدکنندگان از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می‌توانند از غرفه‌های این نمایشگاه تخصصی دیدن کنند. ایران بیش از ۶۰۰۰ کارخانه فعال در صنعت سنگ‌های معدنی و تزئینی دارد، این نمایشگاه تخصصی فرصت ایده آلی برای آشنایی با فعالیت‌های این کارخانه‌ها محسوب می‌شود

حضور مجموعه دکتر سی ان سی در 13 امین نمایشگاه سنگ با ارائه خدماتی مانند مشاوره ، معرفی انواع دستگاه های سی ان سی سنگ برای خرید و فروش برای خدمت به شما شرکت کنندگان و صنعتگران عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *